De eerste dagen - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald & Rianne

12 Februari 2017 | Oeganda, Mukono

De eerste dagen.

De eerste dagen waren vooral gevuld met het weerzien van alle mensen. Het was heel bijzonder te ervaren hoe de mensen ons nog wisten te herinneren, en ons met knuffels en welkom back begroeten.
Ons huis was wel erg sober ingericht. Dus eerst maar op zoek naar wat spullen. Zoals kookplaat potten en pannen. Ook maar even wat boodschappen gedaan. Konden meerijden met een groepje in een busje van Noah's Ark.
's-Middags maar even een uurtje geslapen om bij te komen.
De volgende dag werden we uitgenodigd om de kindercrèche te openen. Dat was ons project van 2014 wat we met hulp van velen van jullie hebben kunnen realiseren. Hier waren ook nog een paar herkenningen
Zaterdag zijn we nog even samen op de brommer naar Mukono geweest. Moesten nog wat regelen voor onze telefoon en internet. Heeft ongeveer een uur geduurd. Je moet je hier officieel laten registreren voor het krijgen van een pre-paid telefoonsim. Ik had mijn simkaart van 2014 bewaard. Vraag hem kan ik dit opnieuw laten activeren? Ja, geen probleem. Ik zeg, ik heb wel een kleinere maat in mijn telefoon. Ook geen probleem, knip ik wel op maat. Wel dat is toch mooi recycling, toch? Niet dus stopt hij hem in het verkeerde gleufje had ik een minisim en dus als nog een nieuwe nodig.

• 12 Februari 2017 - 19:21

Mariska:

Fijn dat er nog herkenning is. Dan voelt het toch als een soort van thuis komen. Als jullie huisje straks ook weer compleet is dan wordt het een hele fijne tijd. Succes !

• 12 Februari 2017 - 20:22

Ruud:

S(l)im :)

Verder meer succes

Ruud

• 12 Februari 2017 - 22:27

Magda:

Wat een fijne foto's.. Veel plezier daar!

• 12 Februari 2017 - 22:54

Marja Berkhout:

Ah, wat is Pascal gegroeid! Wat een mooie ruimte is de kindercrèche geworden; fijn voor jullie om dit resultaat zelf te zien!

Lieve groet,
    Leo en Marja

• 13 Februari 2017 - 09:11

Wim & Marian:

Wat ziet het er geweldig uit!!
    Dat zal een heel blij gevoel geven.
    Enige ontroering van onze kant.
    Geniet van jullie verblijf.
    Wim & Marian

• 13 Februari 2017 - 09:11

Wim & Marian:

Wat ziet het er geweldig uit!!
    Dat zal een heel blij gevoel geven.
    Enige ontroering van onze kant.
    Geniet van jullie verblijf.
    Wim & Marian

• 13 Februari 2017 - 10:02

Ingeborg (GHOR):

Wat een leuke foto's !
    geniet ervan en een hele fijne tijd daar
    groeten Ingeborg

with love,
    Jacqueline

• 13 Februari 2017 - 14:39

John En Wil:

Ziet er allemaal goed uit
    als het geopend hebt geeft het een enorme voldoening
    van al dat werk en tijd wat jullie besteed hebben aan dit project.
    groet , Wil en John

• 14 Februari 2017 - 09:45

Jan En Wijntje:

Hoi Hoi,

Wat fijn dat we mee kunnen kijken en wat is het mooi geworden. Wat een vrolijke kleurtjes en inrichting. Als je dit zo ziet hebben jullie wel voldoening van al het werk dat jullie van te voren hebben gedaan, dat wordt wel eens vergeten. Wij leven met jullie mee en vergeet vooral niet te genieten !!!

liefs Jan en Wijntje

• 20 Februari 2017 - 10:19

Tieneke:

Wat een fantastisch gevoel moet dit zijn geweest. Jullie zullen wel trots zijn en leuk te zien waar je zo hard voor hebt gewerkt. Liefs Je zus