Aankomst - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald & Rianne

08 Februari 2017 | Nederland, Hilversum

Aankomst

Woensdag 1 februari eindelijk vertrekken! Inchecken, koffers wegen, en wat denk je..... 4 koffers 4x 23.0 kg. Pak van mijn hart. Nog een kopje koffie, afscheid van de kinderen. Zwaaiend door de douane. De reis is begonnen.
Dit is de captain speaking. Schiphol heeft een computerstoring, even wachten, verder geen probleem zetten straks de turbo aan zijn we nog op tijd.
Verder prima reis, prima eten en verzorging. Alleen koude koffie.
Helaas weinig zicht door de bewolking maar boven Afrika prachtige zonsondergang.
Na een stop in Rwanda, veilig voet aan de grond in Uganda.
Door de douane eerst een kwartier in de verkeerde rij, dan nog een half uur in de goede. Uiteindelijk na een uur, met een mooie stikker in mijn paspoort naar buiten, waar Stefan al geruime tijd op ons stond te wachten. Het was een hartelijk weerzien en herkenning.
Na een goed uur rijden kwamen we bij ons huis op Noah's Ark. Langs de weg is het een drukte van belang, redelijk veel verkeer en nog vele winkeltjes die open zijn en dat omzeg 1 uur s'nachts.
Gauw ons bed in orde en slapen! Hè, hè einde reis.

• 08 Februari 2017 - 13:56

Fred:

Goed om te horen dat de reis goed is gegaan. Mooie tuin en voor zover ik het kan zien leuk huisje. Het weer ziet er ook goed uit. Hier sneeuwde het vanmorgen en blijft op de bomen ook liggen. Groet

• 08 Februari 2017 - 15:27

Karin :

We denken aan jullie hoor!

• 08 Februari 2017 - 16:15

Joke:

Fijn de horen dat jullie goed zijn aangekomen. Het zal de komende dagen een blij weerzien zijn. Heel veel plezier toegewenst en voldoening van het werk.

• 08 Februari 2017 - 17:04

Sonja Berkhout:

Nu eindelijk na zoveel werk verzet te hebben, zijn jullie weer daar waarvoor je het hebt gedaan. Fijn te horen dat de reis goed is gegaan. Zo te zien een prima onderkomen voor ook de nodige rust! We gaan jullie volgen al is het hier in de sneeuw. Groetjes ook van Henk

• 08 Februari 2017 - 19:51

Jan Peter En Tineke Sonneveld:

Fijn dat de reis goed verlopen is en jullie goed aangekomen zijn.
    Heel veel succes met de werkzaamheden aldaar.

Groeten van ons Jan peter en Tineke

• 08 Februari 2017 - 20:30

Géke Hallema:

Fijn, 'de kop is eraf' en het echte werk kan gaan beginnen! Wij wensen jullie vanuit een weer koud Nederland een prachtige tijd toe. Geniet van al het mooie werk dat op jullie afkomt en geniet ervan dat jullie dit mogen en kunnen doen! We zijn benieuwd naar volgende berichtjes.
    Lieve groet Anne & Géke

• 08 Februari 2017 - 22:04

Marja En Leo:

Wat een mooie foto's! Dat lijkt een fijn huis en we wensen jullie een mooie tijd toe! Hoe is het weerzien met Pascal?

Lieve groet, Leo en Marja

• 09 Februari 2017 - 11:13

Tieneke De Jong:

Heel veel plezier en leuke foto,s. Wat een leuk huis, dat had je niet verwacht , leuke verrassing en terecht, want dat verdienen jullie wel. Ga morgen naar Agadir en verlaat de kou hier in Nederland. Liefs,Herman en Tieneke

• 09 Februari 2017 - 19:37

Wilma Welten:

welcome back!!! Wat zal dat weer een mooi weerzien geweest zijn. Uncle en aunti are back. En wat een gezellig bekend huisje.
    Weer een hele mooie tijd de komende maanden, we volgen jullie. Geniet ervan
    lieve groetjes Wilma en gilbert

• 09 Februari 2017 - 21:44

Greet Van Giels:

Fijn dat de reis goed is gegaan!
    Heel veel succes met alles wat jullie gaan doen.
    Groetjes

• 10 Februari 2017 - 07:47

Frans:

Wat een leuk huis! Hier is het alleen maar vrieskoud .... Succes daar!

• 10 Februari 2017 - 11:57

Wil En John Berkhout:

Fijn dat jullie een goede reis hebben gehad .
    Een mooi zomerhuis en een prachtige tuin .
    Heel veel succes met jullie doelstelling en
    tot het volgende berichtja.

• 12 Februari 2017 - 20:47

Jan En Liesbeth:

fijn goede berichten van jullie te krijgen. Leuk om jullie verhalen met de foto's te kunnen volgen.
    Ben benieuwd welke taken jullie op je gaan nemen. Is de bouw van het family house al begonnen?

• 12 Februari 2017 - 21:33

Margreeth En Co:

We wensen jullie een goede tijd toe. Veel succes. Liefs.

• 13 Februari 2017 - 11:22

Annie Berkhout:

Wat een mooie ruimte voor de kinderen.mooi huis voor jullie.Herkende Pascal jullie nog ja het is toch alweer 2 jaar geleden dan is het moeilijk de herkenning.Ik wens jullie een fijne tyd en veel werk plezier.Hier gaat het weer goed dus daar ben ik blij mee.liefs Annie.