De ceremonie - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu De ceremonie - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu

De ceremonie

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald & Rianne

29 Oktober 2014 | Oeganda, Mukono

Gisteren was de dag van de ceremonie. Het aanbieden van de cheque namens alle sponsors.
Het was een mooi moment om te kunnen zeggen dat we zoveel hadden opgehaald dat we de crèche kunnen laten bouwen. Ik hoop het filmpje te kunnen uploaden. Dat is opgenomen op de plek waar de crèche gebouwd gaat worden. Nogmaals een ieder die heeft bij gedragen hartelijk dank.

Helaas kon ik het filmpje niet uploaden.
Ik zal dan maar vertellen dat we een cheque hebben kunnen overhandigen van 10.000 euro.

• 29 Oktober 2014 - 18:12

Jacqueline Broeyer:

Voor iedereen moet het een bijzonder moment zijn geweest toen de cheque werd aangeboden. Fijn dat de creche kan worden gebouw; is meteen ook weer werkgelegenheid voor de mensen daar.
    Hartelijke groeten,
    Jacqueline

• 29 Oktober 2014 - 18:42

Jan En Liesbeth:

Wat fijn dat jullie dat mooie bedrag hebben kunnen overhandigen. Ook dat het een ander doel dan speeltoestellen heeft gekregen is leuk om te weten. Maken jullie nog mee dat er met bouwen begonnen gaat worden?
    Hoop dat het goed met jullie (gezondheid) gaat.
    Hartelijke groeten,
    Jan en Liesbeth

• 29 Oktober 2014 - 19:07

Jacqueline Bakker:

Fantastisch, dat je zo'n groot bedrag bij elkaar hebt verkocht en gespaard, en dat jullie zo'n mooie cheque konden overhandigen. Dat moet een zeer ontroerend gebeuren zijn geweest.
    Ook jullie verdienen de hemel! Wat fijn allemaal om die dankbare gezichten en oogjes te zien.....
    Heel veel genoegen, geniet van alles ondanks het harde werken, het geeft immers ook weer veel energie!!

Hartelijke groet,
    Jacqueline Bakker

• 29 Oktober 2014 - 19:15

Wim & Marian:

Hallo Rianne en Roald,
    Een gevoel van " warmte" overvalt ons bij dit bericht.
    Super dat jullie doel bereikt is, en het geld zo'n geweldige bestemming krijgt.
    Jullie hebben hier enorm veel energie in gestopt, respect!!
    Nog veel fijne en mooie momenten gewenst.
    Groet,
    Wim en Marian

• 29 Oktober 2014 - 21:18

Kim:

Woh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een bedrag, super !!
    Succes met bouwen van de creche.
    Hoe gaat het verder met jullie.
    groet Kim

• 29 Oktober 2014 - 21:46

Helma:

Lieve mensen in Uganda.

Wat mooi, zefs een apart moment, een ceremonie om jullie bij elkaar gespaard bedrag te overhandigen. En wat voor bedrag. Echt heel prachtig. Ik hoop het filmpje nog een keercte zien.
    Nu een mooie creche bouwen. Gaan jullie hier nog iets van meemaken?
    Groeten aan Gilbert en Wilma en weer heel veel succes en voldoening verder.
    Ook het beste voor Piet en Pita.

Lieve groetjes weer.

• 29 Oktober 2014 - 22:00

Gert Brandwijk:

Wat een mooi bedrag ! Super en natuurlijk ook alle dank voor degenen die dit bij elkaar hebben gebracht.

• 30 Oktober 2014 - 07:36

Philip:

Jammer dat het filmpje niet gelukt is, ik had wel de blijde gezichten wel willen zien dat de creche nu gebouwd kan worden. Succes met de bouw. Vriendelijke groet, Philip

• 30 Oktober 2014 - 13:10

Wim Loosman:

Dag Roald en Rianne,
    Prachtig om over jullie belevenissen te lezen. Jammer van het filmpje. We zien het ongetwijfeld als jullie weer thuis zijn, maar zover is het nog lang niet. Blijf vooral schrijven.
    Groet, Wim Loosman.

• 30 Oktober 2014 - 17:10

Marja Berkhout:

Lieve Rianne en Roald,

Dank je wel voor het delen van jullie ervaringen; erg leuk om te lezen en op de hoogte zijn.
    Wat fijn dat de creche gebouwd kan worden!
    Zeg Roald, jij zorgt 's morgens om 06.00 uur toch wel voor een lekker ontbijtje, voordat Rianne aan t werk gaat, ha ha ;-)

Zt 'm op daar! Veel succes, liefs en groetjes vanuit een echt herfstachtig en mistig Holland. XXX