Wat belevenissen. - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu Wat belevenissen. - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu

Wat belevenissen.

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald & Rianne

26 Oktober 2014 | Oeganda, Mukono

Het is alweer een poosje geleden dat ik wat heb geschreven. Het is ook wat lastig met het internet zo heb je bundel geladen en zo ben je er weer doorheen. Dus nu maar weer terug naar de telefoon en wifi.
Goed nu leuker nieuws.
Rianne doet veel werk bij de baby's en de kleuters. Dat is elke dag om 6.00 beginnen. Dan begint het net licht te worden.
Ikzelf sta om 7.00 uur op. Ga dan werken aan allerlei klusjes.
Al een Apple computer gerepareerd. De voeding was doorgebrand. Twee condensators vervangen en hij doet het weer. Ik schrok wel even toen ik hem open maakte. Hij zag vanbinnen net zo rood als de zandweg hier.
Stof en vocht zijn hier de grootste boosdoeners in storingen.
Het is eigenlijk slecht weer hier. Dat komt omdat het nogsteeds veel regent. Vooral s' nachts zijn het echt tropische buien. Wij hebben een dak van golfplaten dus zit je meteen recht op in bed. Wat een takke herrie. Het lijkt dus een beetje op het weer bij jullie alleen is de temperatuur 2x zo hoog. Zo'n 25 graden.
Alleen als we geen zon hebben is het koud douchen want we hebben een zonneboiler. Normaal met een beetje zon gauw 100 liter van 50 graden

  • 26 Oktober 2014 - 15:39

    Margreeth:

    Fijn dat jullie iets laten horen en dat het goed met jullie gaat. Goed dat jullie zo breed inzetbaar zijn. Het allerbeste en tot de volgende keer. Liefs

  • 26 Oktober 2014 - 15:58

    Annie Berkhout:

    fijn om weer iets van jullie te horen en dat het goed gaat. Ja dat is vroeg beginnen voor Rianne maar wel heel leuk met de kindertjes.En jij Roald ja er zal best heel veel te klussen zijn maar voor een goed doel.Ik jullie verledenweek nog een mailtje gestuurd ik dacht ik probeer het of het aangekomen is weet ik niet maar de bedoeling was goed. Heel veel sterkte met alles en het is te hopen dat de regen stopt.Liefs uit Halsteren.

  • 26 Oktober 2014 - 18:06

    Helma:

    Beste Roald en Rianne.
    Fijn om weer wat van jullie te lezen, alleen jammer dat het niet langer is, het is zo leuk om de verhalen te lezen en jullie belevenissen als het ware voor ogen te zien.
    Net ook het verslag van Wilma gelezen.
    Doen jullie ook nog dingen samen?
    En nogmaals de vraag, is jullie gespaarde geld ook goeg aangekomen en hoe wordt het besteed?
    Heel veel succes samen en liefs vanuit Steenbergen.
    Helma.

  • 26 Oktober 2014 - 19:39

    Hans En Suus Monster:

    Fijn weer wat van jullie te horen.We begonnen al een beetje ongerust te worden.
    Zoals je weet zitten we weer in Arizona.
    Tot nog toe vrij warm ,tussen 30 en 35 graden,dus vroeg tennissen.
    Helaas val ik morgen in, in een toernooi en speel om tien uur,dus dat wordt afzien.
    We kijken uit naar jullie volgende belevenissen.
    Groetjes,
    Hans en Suus

  • 26 Oktober 2014 - 21:50

    Kim:

    Hoi Roald en Rianne, gisteren 25 -10 zijn 2 oud collega's van mij zijn vertrokken naar Uganda. Dus mocht je 2 hollandse meiden tegen komen in Uganda zijn het Judith en Margriet. Zij komen nu voor de 7 de keer naar Uganda. Ik vind het leuk om je verhalen te lezen, omdat ik er zelf ook 2 x ben geweest.
    Dus ik kan me enigszins in beelden waar je het over hebt. Succes met jullie werk daar en ben benieuwd naar je nieuwe verhalen.
    Lieve groet KIm

  • 26 Oktober 2014 - 23:05

    Fred:

    Alles goed hier. Leuk om te horen hoe het daar gaat. Het weer is op het moment redelijk tot goed. Groet uit Uithoorn. Pa leuke foto !

  • 26 Oktober 2014 - 23:07

    Fred:

    Pa moet zijn ps. Ha ha ha foutje.

  • 27 Oktober 2014 - 19:03

    Caitlynn:

    Oma, leuke foto! Word dit mijn broertje ja. Nee. Kus caitlynn. Kus kus kus kus kus Kus.
    Opa. Kus kus Kus. Kus. Kus kus kus kus kus

  • 28 Oktober 2014 - 18:24

    Bea Hogenboom:

    Lieve schatten, wat heerlijk weer een levend teken van jullie te ontvangen. Als ik Rianne zo op de foto zie, zou ik zo naar jullie toe willen. Wat een heerlijk baasje en dan te weten, dat er veel meer daar zijn, die geknuffeld wille worden. Sterkte met de werkzaamheden en geniet van deze fijne momenten. Hier gaat alles prima. Nog steeds fantastisch najaarsweer. Het kan niet op. De schilders zijn al met enkele deuren begonnen. Mooie kleur. Vandaag het huis even wat laten "luchten" dus......... Nog een fijne tijd en tot de volgende mail. Liefs ook namens Hans van Bea.

  • 28 Oktober 2014 - 22:07

    Ria:

    Fijn om zo je kwaliteiten in te kunnen zetten. Erg leuke foto van Rianne. gr Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roald & Rianne

Actief sinds 04 Okt. 2014
Verslag gelezen: 410
Totaal aantal bezoekers 28231

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 30 April 2017

Noah's Ark 2017

07 Oktober 2014 - 07 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: