Dagje Roald - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu Dagje Roald - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu

Dagje Roald

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald & Rianne

21 Februari 2017 | Oeganda, Mukono

Dagje Roald.

Net als Rianne heb ik ook de draad weer opgepakt. Als beginnetje wat reparatie's bij de buren, lekkage aan kranen in de douche en keuken. Ook de geiser had wat problemen met opstarten. Op zich geen grote dingen maar veel tijd gaat zitten in het vinden van onderdelen. Zijn hier nu twee weken bezig wacht nog steeds op onderdelen voor de kraan in de keuken.
Tussendoor Rianne geholpen met opstarten van het naaien van de schooluniformen. Eerst voor haar de lock-maschine aan de praatgebracht. Samen even op de bodo-bodo(brommer) naar Mukono om garen te halen. Hebben in drie winkeltje bijna de hele voorraad opgekocht. 12 klossen in 4 kleuren. Voor mijzelf ben ik weer verder gegaan met het repareren van muziekinstrumenten, een oude bas en twee hoorns. Gisteren kwamen ze met een wel heel gammele toeter aan zetten. Hier had een onverlaat met een hoop tin zitten klooien. Zullen zien of er nog wat van te maken valt.

Gelukkig lijkt het nu of de regentijd is begonnen. Nu al drie nachten achtereen flinke onweersbuien.

• 21 Februari 2017 - 21:07

Marja:

Mooi Roald! Dat is indrukwekkend, wat je met die instrumenten doet. Hopelijk kun je ze weer herstellen. Leuk om de foto's erbij te zien! Good work! Lieve groet, Leo en Marja

• 21 Februari 2017 - 21:20

Helma:

Beste Roald en Rianne.

Wat geweldig om jullie verslagje weer te lezen en de foto's erbij te zien. Heel veel succes met jullie werkzaamheden voor de kinderen daar en de groeten aan Piet en Pita.
    Veel lieve groetjes uit Steenbergen/ bergen op Zoom, waar dit weekend de Leut zal zegevieren.

• 21 Februari 2017 - 21:25

Jan En Liesbeth:

Fijn om weer een verslag van jullie te krijgen, met informatieve foto's. Hoop dat jullie, m.n. Rianne ook een beetje tot rust kunnen komen, na de drukte voor jullie vertrek.
    Fijn dat er nu eindelijk water valt. Hebben jullie alweer een kindje dat wat extra zorg en liefde nodig heeft?
    H.gr. Jan en Liesbeth

• 21 Februari 2017 - 21:28

Jan Peter En Tineke :

Wat een leuke foto's weer,leuk om jullie belevenissen te lezen via de nieuwsbrieven.
    Zo blijven we op de hoogte van het werk wat jullie verrichten van Noachs Ark
    Veel succes met alle werkzaamheden

• 21 Februari 2017 - 21:44

Jaap:

Hallo Roald en Rianne,
    Zo te lezen hebben jullie genoeg te doen. Mooi dat dat zo kan in de buitenlucht.
    Ook Finn dat er weer wat regen valt. Ik wens jullie veel moed, liefde en doorzettingsvermogen.
    Groet van Jaap

• 22 Februari 2017 - 08:51

Joke:

Leuk om te lezen over jullie werk. Fijn dat jullie zoveel kunnen betekenen voor de mensen daar.

• 22 Februari 2017 - 12:09

Annie Berkhout:

Hallo lieve luitjes Rianne hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en een geellige dag zal wel lukken met de kindertjes.Ja Roald je zit ook al in de muziek knap hoor je bent ook van alle markten thuis. Het is fijn omdat allemaal te doen dankbaar werk.Hier gaat het goed het was gister een een gezellige dag.Zondagmiddag vier ik het inApeldoorn dus dan zie ik iedereen weer gezellig.liefs uit Halsteren.

• 22 Februari 2017 - 12:31

Jan En Wijntje:

He, jullie twee, allereerst Rianne Gefeliciteerd met je verjaardag, dat wordt een heel speciaal feestje, kindjes genoeg om je heen, maar ik denk dat Caithlyn je wel zal missen. En Roald, wat zien er die instrumenten uit, we zijn benieuwd of je daar nog enige noten uit weet te persen. Maar ja, je kunt op zoveel dingen muziek maken, je weet maar nooit. En jij kunt stiekum oefenen, niemand die dat in Nederland hoort. Veel plezier nog met jullie werkzaamheden en tot een volgende keer

Jan en Wijntje

• 22 Februari 2017 - 16:40

Alie Broekema:

mijn berichtje moet even over, denk dat het niet lukte.Leuk iets weer te horen,
    maar eerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag Rianne, wat zal het een leuke dag
    voor je worden. Hier alles goed, wel slecht weer regen en veel wind, maar het voorjaar
    komt eraan.Wat leuk dat je met die instrumenten muziek maakt Roald.Tot het volgende
    mailtje en hart. groeten Alie.

• 22 Februari 2017 - 16:57

Sonja Berkhout:

Rian, een fijne verjaardag toegewenst met veel kindertjes om je heen. En Roald ook, zet hem op met die blazer, je hebt gouden handen dus dat zal wel lukken. Ron is het afgelopen weekend nog bij ons geweest voor de belastingen en hij gaf een lezing bij de Probus waar hij ook Piet nog heeft gememoreerd. Ook van hem de groeten. Lieve groet van Henk en mij.

• 23 Februari 2017 - 10:59

Tieneke De Jong:

Hallo zus, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een hele leuke dag. Wel een bijzondere verjaardag. Een heel andere omgeving en dan jarig zijn met zomerse temperaturen. Hier echt februari weer met storm en regen.
    Hebben de hele week Noud te logeren, leuk maar wel vermoeiend . Leuk Roald om jouw aktiviteiten te zien. Geniet nog. lfs Tieneke en herman

• 23 Februari 2017 - 16:06

Corrie Warnar:

Roald heeft zijn Gouden handjes weer uitgepakt.
    Geweldig wat jij allemaal kan wat zullen ze blij zijn met jou daar in Oeganda Roald.
    Ik wens je veel succes en een fijne tijd, we zullen aan jullie denken.
    Groetjes
    Corrie en Jan