Christmas Cantata - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu Christmas Cantata - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu

Christmas Cantata

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald & Rianne

17 December 2014 | Oeganda, Mukono

Zie affiche

• 18 December 2014 - 09:05

Wim Loosman:

Dag Roald en Rianne,

Jullie ook een goede Kerst gewenst. Wat gaat de tijd snel. Hier zijn de voorbereidingen van het feest van de komst van het Licht ook in volle gang. Geniet nog even van jullie laatste weken daar.

Groet, Wim.

• 18 December 2014 - 10:11

Jan En Liesbeth:

Lieve Roald en Rianne.

Wat fijn dat jullie nu in de Kerstsfeer komen. Is dit de uitnodiging voor het kerstspel waarvoor de kleding gemaakt moest worden? Ondanks dat jullie hard werken hoop ik dat jullie intens zullen genieten van deze bijzondere Kerst.
    En Rianne, kom je met een koffer vol met lapjes terug? De Brinta hoeft tenslotte niet meer terug!

Tot ziens in januari,
    Jan en Liesbeth

• 18 December 2014 - 12:46

Annie Berkhout:

Hallo lieve luitjes even een berichtje voor de feestdagen en bedankt voor de mooie stukjes die je schrijft met de foto's er bij ja heel leuk. Ik wens jullie ook succes met het kerstspel is het naaiwerk al klaar Rianne? Het gaat wel opschieten voor jullie het gaat heel snel he? Ik ga maandag naar Apeldoorn dus dat worden weer fijne dagen de kinderen komen eerste kerstdag naar Apeldoorn en daarna gaan we op naar de oliebollen.Ik wens jullie hele fijne dagen en veel plezier met het kerstspel.

liefs voor jullie uit
    Halsteren.

• 18 December 2014 - 14:34

Jac En Annette:

Hallo Roald en Rianne

Ja ja, het is reuze fijn om op die manier in de kerst stemming te komen,
    geniet ze de komende dagen, want de tijd ga super snel voorbij,
    we wensen juliie allebei ook alvast fijn dagen toe,
    tot horens,

groetjes jac & annette

• 19 December 2014 - 06:57

Helma:

Beste Roald en Rianne.

Dank je wel voor jullie verhalen, het winkelen in Kampala en het uitzien naar het kerstfeest/ kerstspel op Noahs Ark.
    Is de kleding klaar voorhet kerstspel?
    Hele fijne kerstdagen samen met alle kinderen en Piet en Pita. Doe Wilma en Gilbert de groeten van ons. En alvast een bijzondere jaarwisseling toegewenst.

Liefs vanuit Steenbergen. Hans en Helma.

• 19 December 2014 - 10:15

Wijntje:

Hoi Rianne en Roald,
    Vanuit een koud en regenachtig Nederland een berichtje. De vader van Maries en Frans van Nieuwenhuyzen, Mart, is overleden en gisteren hebben we de crematie bijgewoond. Erg droevig allemaal voor de families van Nieuwenhuyzen. Voor ons was dat voor de 4e keer een afscheid in 4 maanden. Gisteravond hebben we in het verzorgingshuis de kerstviering gehad, dat is dan wel even omschakelen
    De poster ziet er heel mooi en vakkundig uit. Ik weet zeker dat dit een heel speciaal kerstfeest wordt. Voor jullie gaat het ook al opschieten en de tijd is omgevlogen. We zijn erg nieuwsgierig naar jullie verhalen en foto's. Onze Kerstwens sturen we door het luchtruim en hopen dat deze bij jullie terecht komt.
    Kerstfeest staat voor de deur, het huis vult zich met dennengeur, we mijmeren hoe het was dit jaar, staan we ietsje dichter bij elkaar ?. Genieten we nog steeds van kleine dingen, lopen we nog vrolijk door het huis te zingen, voelen we de liefde van mensen om ons heen ? Staan we nog niet zo alleen ?Dat is dan heel bijzonder, wij noemen dat soms wel een wonder. We wensen ieder goede gezondheid, vrede en geluk, dan kan ook volgend jaar niet meer stuk.
    Voor ieder daarginds een gezegend Kerstfeest gewenst , groetjes Jan en Wijntje