Boys family-unit 4 - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu Boys family-unit 4 - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu

Boys family-unit 4

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald & Rianne

30 April 2017 | Oeganda, Mukono

BOYS FAMILY-UNIT 4

Het doel is bereikt. De family-unit is klaar en we konden hem gisteren openen. Wat een feest en wat waren de jongens blij dat ze hun eigen huis kregen.

Uiteraard ook de traditionele opening. De jongens mochten het lint met hun namen erop door knippen en hun nieuwe huis binnen gaan.

Na het openingsgebed en het uitspreken van de zegen, stond de feesttaart klaar met limonade, echt een inwijdingsparty. Trots lieten ze bij de rondgang door het huis hun kamer en spullen zien.

Zo ziet u mensen, waar uw donatie groot of klein, uw aankoop of opdracht toe heeft geleidt. 8 jongens maken een geweldige start om zelfstandig op te groeien in hun eigen huis net zoals onze kinderen bij hun ouders opgroeien. Daarnaast heeft u een aunti met haar zoontje aan een baan geholpen en kan ook zij voor haarzelf en kind zorgen.
Daarom namens de kinderen, DAVE, JIMMY, PETER, RUBEN, TIM, MOSES, BRAIN, AMOS en hun aunti HELLEN met haar zoontje JASPER hartelijk dank en ook wij zijn u dankbaar dat u ons heeft willen helpen hun wens te realiseren.

Nu op naar huis om weer te acclimatiseren, jullie weer te ontmoeten en het werk thuis weer op te pakken.

• 01 Mei 2017 - 08:31

Henriek :

Wat een prachtig resultaat en goede reis naar hilversum

• 01 Mei 2017 - 09:02

Jan En Liesbeth:

Lieve Roald en Rianne, want een prachtig resultaat, dat jullie nu echt tot en met de afronding hebben kunnen meemaken.
    We hopen jullie gauw weer in goede gezondheid in Nederland te ontmoeten.

• 01 Mei 2017 - 09:20

Coby Spaans:

Wat geweldig dat jullie dit voorelkaar hebben gekregen.

Goeie reis naar huis en gauw tot ziens.

Jan en Coby

• 01 Mei 2017 - 10:39

Jacqueline Bakker:

Wat fantastisch dat jullie dit door jullie doorzettingsvermogen en enorme betrokkenheid allemaal voor elkaar hebben gekregen! Echt geweldig! ZO kan het ook in deze wereld!
    Goeie reis terug en tot gauw hopelijk!

• 01 Mei 2017 - 11:30

Trees Mansveld:

Beste Rianne en Roald
    Met heel veel plezier en bewondering heb ik jullie verslagen gelezen en de foto's bekeken.
    Geweldige mensen zijn jullie, een dikke pluim!

Goede reis naar huis, en veel groeten van Trees Mansveld

• 01 Mei 2017 - 12:45

Hans Monster:

Great job.Een voorspoedige reis terug.
    Zie je op de tennis en hopelijk ga je het nu wat rustiger aan doen!!

• 01 Mei 2017 - 12:45

Marja Berkhout:

Lieve Rianne en Roald, Wat een mooie afsluiting van jullie periode bij Noah's Ark en wat geweldig voor de jongens en Hellen dat dit mogelijk gemaakt is! We zijn trots op jullie inzet en aandeel hiervoor. Goede reis toegewenst, gauw tot ziens en veel liefs, Leo en Marja.

• 01 Mei 2017 - 15:26

Greet Van Giels:

Beste Rianne en Roald, Wat goed wat jullie allemaal hebben gedaan en voor elkaar hebben gekregen!!
    Bedankt voor jullie mooie verhalen en foto's.
    Goede terugreis toegewenst en tot ziens.
    Groetjes, Greet.

• 01 Mei 2017 - 19:09

Jan En Wijntje:

Dag lieve mensen,
    Wat een prachtig huis en het is heel erg fijn dat jullie nog bij de opening konden zijn. Weer een doel bereikt. We hopen dat ook deze kinderen een fijne toekomst tegemoet gaan en iets moois van hun leven zullen maken. Het zal wel even een traantje kosten om ook daar weer weg te gaan, maar dat hoort erbij. Wat een mooie ervaring voor jullie die je van z'n leven nooit meer zullen vergeten. Doch toen jullie vertrokken wist je al dat dit moment ook zou komen en weet je. . . nu kun je misschien nog even genieten van de prachtige seringen in jullie tuintje op de camping en lekker zitten in de zon met 'n heerlijk glaasje wijn. Wat hebben jullie weer veel te vertellen. Wij wensen jullie, met Gods zegen, een behouden terugreis, sterkte met het afscheid en een hartelijk weerzien met de familie, vrienden en bekenden. Tot gauw op de camping !

Veel liefs Jan en Wijntje

• 01 Mei 2017 - 19:27

Wim & Marian:

Beste Rianne en Roald,

Wat een super resultaat.
    Een mooi en emotioneel gebeuren.
    Fijn dat we konden bijdragen om weer een aantal mensen te doen geloven in een toekomst.
    Jullie kunnen met een trots gevoel huiswaarts keren. Maar het zal niet makkelijk zijn om het los te laten.

Liefs en groetjes van Wim & Marian

• 05 Mei 2017 - 13:39

Trude :

Beste Rianne wat een geweldig resultaat daar kan je heel trots op zijn . Groetjes Trude