Ons sponsorkind - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu Ons sponsorkind - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu

Ons sponsorkind

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald & Rianne

05 November 2014 | Oeganda, Mukono

Al een poosje vezorgt Rianne een baby van bijna 3mnd. Na een nachtje slapen in een hotel met z'n moeder, vertrok de moeder de volgende dag en liet haar baby alleen achter in het hotel. Toen de moeder na een paar dagen nog steeds niet terug kwam heeft de hoteleigenaar hem bij de politie gebracht. Deze belde naar Noah's ark of zij het kind wilde opnemen want de moeder is niet te achterhalen. natuurlijk hebben ze hem opgehaald en hem de naam Pascal gegeven. Hij is nu bijna twee maanden hier en groeit als kool, een lekkere baby zogezegd. Rianne gaat hem elke dag verzorgen en eten geven. Ze vond hem met de dag leuker. We hebben toen maar besloten om hem te adopteren als sponsorbaby.
Zouden jullie het ook leuk vinden om een baby te sponseren laat het ons weten en we geven alle informatie.

• 05 November 2014 - 20:06

Kim Ebbelaar:

Hoi Roald,

Hoe gaat het met jullie ?? Kunnen jullie een beetje aarden in Uganda. Hoe is het weer ?? Hoe is het contact met de lokale bevolking ? Wat vinden jullie van het eten ? Ik hoop dat het met pascal goed gaat, maar dat moet haast wel als Rianne voor hem zorgt.

Lieve groet Kim

• 05 November 2014 - 20:41

Jacqueline Bakker:

Wat sneu voor het kind....dat de moeder het kind aan haar lot moest overlaten. Geldt ook voor de moeder, als je niet (meer) in staat bent om wat voor redenen dan ook, dat je niet meer voor je kind kun zorgen. verschrikkelijk.
    Een dankbare, maar ook zware taak voor Rianne om nu steeds voor de baby te zorgen...
    Uiteraard ga je je aan zo'n hummeltje hechten....
    Veel sterkte allemaal maar weer, met Gods zegen voor jullie fantastische liefde en werk!

Lieve groet

Jacqueline (Bakker)

• 06 November 2014 - 00:12

Marja Berkhout:

Lieve Rianne en Roald,

Wat een bijzonder verhaal, maar wellicht helaas vaker voorkomend! We hopen dat Pascal voorspoedig en gelukkig opgroeit bij Noah's Ark. Gelukkig dat hij daarmee in veilige handen verzorgd wordt.

Is de regen al wat verminderd bij jullie? Hier hebben we nog een aantal warme dagen gehad en werd op 1-11 bij 21 graden zelfs nog in zee gezwommen,
    maar nu is t toch echt wel herfstig met wat mist na koude nachten en daarna een prachtige najaarszon op die mooie verkleurde boombladeren.
    Ha ha ha, hebben jullie al heimwee naar ons kikkerlandje? ;-)

Lieve groet, Leo en Marja

• 06 November 2014 - 10:01

Jaap Van Dijk:

Triest om zo'n kind achter te moeten laten. Maar mooi om het een goed leven te kunnen geven.

Gr. Jaap.

• 06 November 2014 - 10:57

Joke:

Dat is nog eens een mooi souvenir! Heftig om zo van dichtbij mee te maken hoe het gaan kan in Afrika. Veel plezier met spelen en verzorgen van Pascal! Is Rianne 's nachts ook de klos, of is daar een nachtdienst voor?

Hartelijke groeten,

Joke.

• 06 November 2014 - 21:23

Jac En Annette:

Dat is leuk voor jullie, zorg goed voor Pascalleke,
    geniet ervan,
    komt allemaal goed bij jullie,
    het is allemaal heel wat, wat julie meemaken,
    maar wij denken dat jullie er wel van genieten,

groetjes J&A

• 07 November 2014 - 13:46

Sonja Berkhout:

Mooi dat jullie dit allemaal doen, een geweldige inzet maar je gaat je ook hechten aan zo'n kleintje en dan........We hopen dat het met jullie ook goed gaat. Lieve groet van ons, Sonja en Henk.

• 08 November 2014 - 17:20

Kitty Chris:

lieve vrienden,onvoorstelbaar dat dit gebeurd,Pascal is in ieder geval nu in goede handen bij Rianne ,

maar hoe gaat het straks met het houden van, zo"n kleintje laat je nooit meer los veel wijsheid en kracht.

lieve groetjes kitty chris