Eerste indruk - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu Eerste indruk - Reisverslag uit Mukono, Oeganda van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu

Eerste indruk

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald & Rianne

09 Oktober 2014 | Oeganda, Mukono

We hebben een leuk huisje. Een mooi uitzicht op de tuinen met bananenbomen alleen de bananen zijn niet rijp. Van de markt zijn ze heerlijk. We hebben nog een kleine dierentuin om ons heen. Apen lopen vrij rondVanmorgen pelen hoog in de bomen. Mooie slakken met huisje hoewel meer een villa. Verder lopen ook de ezels kippen en kalkoen lopen vrij rond. Af en toe een varken die dan door de hond wordt terug gestuurd naar zijn hok.
Gisteren gezellig met de kinderen gegeten. Spaghetti met saus en appelmoes toe. Vannacht heerlijk geslapen. Het koelt nog lekker af en overdag is het nog maar 25 / 26 graden. Elke dag een bui en dan weer zon. Vanmorgen bij de baby's geholpen. Weer geleerd ouderwets een luier om te doen gevouwen op oegandese wijze. Een leuke ervaring.
Tot de volgende keer.

• 09 Oktober 2014 - 10:30

Liesbeth En Jan:

Leuk al die berichtjes. Fijn dat het met de warmte een beetje meevalt.
    Hartelijke groet,
    Jan en Liesbeth

• 09 Oktober 2014 - 11:54

Wim Loosman:

Dag Roald en Rianne,

Leuk om zo van jullie te horen. In eens in een totaal andere wereld. Wij gaan hier ook verder met het kerkenwerk. In Noah's ark eten ze dus ook spaghetti met appelmoes. Italiaanse invloeden in Afrika. We houden contact.

Groet, Wim.

• 09 Oktober 2014 - 13:29

Joke:

Wat leuk om te horen! Veel plezier,

Henk en Joke.

• 09 Oktober 2014 - 15:27

Bea Hogenboom:

Lieve Rianne en Roald, goed te lezen dat jullie reis goed is verlopen, heb veel aan jullie gedacht de laatste dagen. Leuk dat wij via dit medium zo kunnen communiceren. Blijven wij op de hoogte wat zich bij jullie afspeelt en jullie van hier. Jullie moeten de groetjes hebben van Jos, ze sprak mij al aan of ik iets van jullie had gehoord etc. Maar goed wij waren net een paar uur thuis. Ook vast aan de verjaardag van Caitlynn gedacht, zodat ik dat niet kan vergeten. Voorlopig laat ik het hierbij. Heel veel plezier met de kinderen daar en veel succes met alles wat jullie moeten/gaan doen. Tot de volgende keer.Liefs ook namens Hans, Bea.

• 09 Oktober 2014 - 18:16

Rob Van De Geer:

Hallo Roald en Rianne, mooi om zo te kunnen meekijken wat julliie daar allemaal doen.
    Mijn eventuele reis naar Ghana gaat in ieder gecal niet in 2014 plaatsvinden.

Groeten en werk ze, Rob.

• 09 Oktober 2014 - 19:51

Gert Brandwijk:

Hoi Roald (en de rest),

Leuk en fijn dat jullie het goed naar je zin hebben.

Doe je Piet en Pita de groeten van ons ?

Gert en Liesbeth Brandwijk

• 09 Oktober 2014 - 22:41

Ria Den Hartog:

Nou dat klinkt allemaal niet verkeerd.
    Geniet er van.
    groeten
    Teus en Ria

• 13 Oktober 2014 - 12:48

Jacqueline Bakker:

Mooi huisje hoor!
    En ook de omgeving! Zo zag het er toentertijd in Liberia ook uit
    We zijn nu inmiddels een paar dagen verder, en vroeg me af hoe de verdere indrukken zijn!
    Lieve kinderen? Vast wel!

Grtz. Jacqueline