het vertrek - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu het vertrek - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Roald & Rianne Boegschoten-Berkhout - WaarBenJij.nu

het vertrek

Door: Roald

Blijf op de hoogte en volg Roald & Rianne

07 Oktober 2014 | Nederland, Hilversum

Zes Uur gaat de Wekker Douchen ontbijt en sjouwen maar. Bagage droppen. Wat een gedoe. Een koffer te zwaar. Dus snel middellen.
dan lekker kopje koffie met gebak en de kinderen. Zwaaien tot volgend jaar.
Wachten op instappen.
En dan van start. Uganda here we come.

  • 07 Oktober 2014 - 10:41

    Mariska:

    Fijne reis en een natuurlijk een fijn verblijf! Tot volgend jaar!

  • 07 Oktober 2014 - 10:44

    Kim Ebbelaar:

    Goede reis !!!!!!!
    Veel groeten aan Uganda van mij.

    Ik ga je volgen via dit blok.
    Kim

  • 07 Oktober 2014 - 10:58

    Fred Wolff:

    Geniet er van en een goede reis. Fred Wolff

  • 07 Oktober 2014 - 11:49

    Diego:

    Have anice flight and a happy time in Uganda!

  • 07 Oktober 2014 - 12:08

    Henriek Ouwehand :

    Goede reis.

  • 07 Oktober 2014 - 13:23

    Margreeth:

    Goede Reis! Is het borduurgaren nog op tijd gekomen?

  • 07 Oktober 2014 - 15:04

    Jacqueline Bakker:

    Lieve Rianne en Raoul,
    Dat jullie goed voorbereide reis ook alle genoegdoening en invulling mag geven die je zo graag met al je inzet wilt vervullen! Geldt uiteraard ook voor jullie vrienden.
    Jullie Afrikaanse kinderen wachten op jullie!!
    En moge God jullie beschermen tegen duistere en onwelgevallige invloeden.
    HAVE FUN !!

    Jacqueline

  • 07 Oktober 2014 - 16:48

    Lotje:

    Goede reis! XXXX

  • 07 Oktober 2014 - 16:55

    Rommie En Evelien:

    Goede reis. Geniet van jullie tijd Bij Noah's Ark en in Uganda.

  • 07 Oktober 2014 - 20:01

    Helma Uit Steenbergen:

    Beste Roald en Rianne.

    Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad, samen met Wilma en Gilbert.
    Wat zal het een verrassing zijn voor Piet en Pita dat jullie zo veel geld bij elkaar gespaard hebben voor het kindertehuis.
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Via de kaars vanuit onze kerk zijn we verbonden. Heel veel zegen voor jullie werk daar. Veel voldoening, succes en natuurlijk ook veel plezier.
    De hartelijke groeten van mij dus en ook van Hans.

  • 07 Oktober 2014 - 20:01

    Helma Uit Steenbergen:

    Beste Roald en Rianne.

    Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad, samen met Wilma en Gilbert.
    Wat zal het een verrassing zijn voor Piet en Pita dat jullie zo veel geld bij elkaar gespaard hebben voor het kindertehuis.
    Ik ben benieuwd naar jullie verhalen. Via de kaars vanuit onze kerk zijn we verbonden. Heel veel zegen voor jullie werk daar. Veel voldoening, succes en natuurlijk ook veel plezier.
    De hartelijke groeten van mij dus en ook van Hans.

  • 16 Oktober 2014 - 17:34

    Fred Wolff:

    Hallo Roald,

    Alles goed daar ............... geen gekke dingen als voeten die doormidden zijn.
    Ik heb een vraag: Kan ik een werk vraag stellen via de mail dus de vraag is eigenlijk kan je je mail daar lezen?

    groet Fred Wolff

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roald & Rianne

Actief sinds 04 Okt. 2014
Verslag gelezen: 297
Totaal aantal bezoekers 28201

Voorgaande reizen:

30 Januari 2017 - 30 April 2017

Noah's Ark 2017

07 Oktober 2014 - 07 Januari 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: